zondag 5 maart 2017

Demokaart nr. 1


Hoi meiden, 

Zo, de demodagen zijn inmidels al weer achter de rug en ze waren weer lekker drukbezocht en gezellig zoals altijd.
Nu dan hier op mijn blog de komende maand weer iedere dag een kaartje wat ik bij me had afgelopen weekend, met daarbij vermeld de gebruikte mallen.

Takjes zijn de Cr.Expr. 1437 Laurel Leaves en de tekststempel is van de CEC 813 Sweet Wishes Clear Stamps van Creative Expressions.
***
 Alle witte links in deze blogpost verwijzen direkt naar de genoemde artikelen in de webwinkel van Doe@ding.


6 opmerkingen:

  1. Wauw.... dit was 1 mijn favorieten van de schitterende kaarten die je gisteren bij je had op de crea van Doe@ding. De kleur trok mij erg aan.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It would be so wonderful if I could follow you by email. Your blog would come right to my email each time you have a new post.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your cards are just beautiful. Thank you for the wonderful inspiration.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt de komende maand genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.