vrijdag 14 februari 2014

Valentijn




Hoi meiden, 

Vandaag is het Valentijnsdag.
Deze is voor IEDEREEN waarvan ik hou!!!!! 

*****
Voor ik verder ga,  wil ik jullie nog bedanken voor alle lieve felicitaties met de geboorte van mijn kleinzoon, hier via mijn blog, en via Facebook!! Zo geweldig leuk om zoveel reacties te mogen ontvangen!! Het is een heerlijk mannetje!!! Het is genieten met een grote G !!!!  :-)

*****

Voor dit lijstje heb ik gebruikt:
In de linkerbovenhoek een prachtig hoekstansje van de Tonic set Sensational Sprig.
Rechts onderin de hoekstans van de Tonic set Purple Empress.
De vlinders linksonder en middenbovenin zijn van de Tonic set 
 De takjes zijn van Memorybox ,de Leafy Sprig. En de harten komen van de Memorybox Queen of Hearts.
De stansjes zijn ingekleurd met Pan Pastels.

groetjes, 
Elly

9 opmerkingen:

  1. Hoi Elly. Wat een prachtige kaart. Heel mooi met de malle en dan de kleine hartjes heel smaakvol. IK zag dat je oma bent geworden. Heel erg gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi El,
    Dank je wel voor de mooie kaart!! Ik ben zo brutaal om er van uit te gaan dat je `m ook een beetje voor mij hebt gemaakt!! Voor jou ook een hele fijne valentijnsdag lief!! Het kaartje is erg leuk geworden!! Prachtige mallen heb je er voor gebruikt!!
    En wat een prachtige foto's van Jordan!! Ik geniet op afstand met jullie mee!! Liefs voor allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is echt super ♥ Heel mooi gemaakt ☺

    Alvast een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje en jullie ook een hele fijne valentijns dag
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een prachtig kaartje elly!
    mooie kleurtjes,
    en leuke mallen gebruikt!

    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een pracht van een kaart en nu dubbel genieten van valentijn en je kleinzoon
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje van een lijstje heb je gemaakt.
    Heel mooi gedaan!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Elly,

    Deze vind ik ook schitterend (hou ook van jou hoor)ha ha!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.