woensdag 8 januari 2014

Eindelijk weer een kaartje...


Hoi meiden, 

Eindelijk heb ik, na een lange tijd, weer eens een kaartje gemaakt. Ik was vorige week bij Doe@ding en daar was weer veel nieuws binnen, daardoor kreeg ik toch weer een beetje inspiratie, dus heb ik toch maar weer een en ander aangeschaft haha. 
Allereerst heeft Marlous weer een heleboel nieuwe Memorybox mallen binnen gekregen....zucht.....weer zoveel mooie. Hier kunnen jullie er al een aantal vinden....maar ik waarschuw jullie alvast.....het wordt weer moeilijk om ze niet te kopen haha.
Wat vinden jullie van de nieuwste hoekmallen? Er zijn 3 verschillende, en allemaal weer even mooi! En hoekjesfreak als ik ben ging ik daar natuurlijk voor overstag :-) Op deze kaart heb ik de prachtige Katie Corner gebruikt. 
De takjes zijn de Small Marianna Vines, 
en daarop heb ik de Flower 5 small en medium van Nellie Snellen gebruikt, die ook weer prachtig zijn, en die ik dus ook weer niet kon laten liggen. De nieuwe Ivy Leaves staan trouwens ook weer hoog op mijn verlanglijstje. (Dat lijstje komt trouwens nooit leeg bij mij haha, maar dat zal bij jullie wel hetzelfde zijn)
Nou, dan ga ik nu de Memorybox Angel Corners maar eens uitproberen. Jullie zien de kaart daarmee wel weer verschijnen binnenkort :-)


groetjes, 
Elly

20 opmerkingen:

  1. Zo he he... daaarrr isse weer!!! toppie weer inspi gekregen??? zo te zien wel...een topkaartje ELLY EN NU WEL DOOR BLIJVEN GAAN HE?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent.
    Prachtig kaartje Elly.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is weer supersssssssssssssss

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend begin heb je weer gemaakt. Hoop dat de zin in freubelen blijft.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Elly, bedankt nog voor je berichtje! Ben blij dat je er weer bent. En je hebt natuurlijk weer een hele mooie kaart gemaakt. Super hoor. Hopelijk blijf je je goed voelen en mogen wij nog lang van jouw creaties genieten en inspiratie opdoen.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Elly, ik miste je al...nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat er nog maar veel van deze beauties mogen volgen, hier krijg ik nooit genoeg van...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love this beautiful card!
    Have a nice day,
    ELFi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He hoi

    Jaaaa daar was je weer miste je al hoor. Wat heb je weer een super mooi kaartje gemaakt. En ja die hoekjes he ik heb ze alle 4 kon het niet laten een tijdje terug. ik hoop tot gauw om weer heerlijk te genieten hier bij jou.

    Liefs Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I'm glad you're back and that we can once again admire your beautiful work. Happy new year

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw nou Elly je bent het nog niet verleerd...het is weer een beauty.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Heel mooie randjes en hoekjes.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Elly super dat je er weer bent!!!
    Je kaartje (hoe kan het ook anders) is weer helemaal top.
    Lieve groetjes Jorita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn Elly dat je er weer zin in hebt!!!!!!!!!!!!
    Prachtig kaartje hoor!!!!!!!!!!!!!!!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful, I love the elegance of the blue and white and the wonder of the butterflies.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart Elly! Ik ga je hier ook stalken hoor! Zag dat je ook op Pinterest actief bent, wie weet ga ik je daar ook stalken!
    Bijzonder he, na 35 jaaar elkaar zo weer te zien!
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kan me voorstellen dat je soms door de bomen het bos en de inspiratie niet meer ziet! Maar met al deze nieuwe mallen moet dat voor jou toch geen probleem zijn! TOP kaart heb je weer tevoorschijn getoverd! ( geen inspi hebben we allemaal op zijn tijd)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.