donderdag 5 september 2013

Spellbinders

 
Hoi meiden. 
Wat een tijd geleden hè? Ik heb de laatste tijd helaas weinig puf en inspiratie gehad om iets te maken, maar dat komt nu vast weer goed, want:
Doe@ding heeft weer super mooie nieuwe Spellbinders binnen. (klik hier om ze te bekijken en/of te bestellen:
 http://doeading.nl/shop/1163-nieuw-sept-2013 )
  Er zijn er al weer een stel bij me op de mat gevallen, dus ik ga er alvast lekker mee aan de slag voor de demodagen 27/28 september . Wat een straf hahahaha.... Tot die tijd laat ik af en toe wel even een sneakpaek zien hier op mijn blog, maar na de demodagen komen ze er pas allemaal op hoor.
groetjes, 
Elly

7 opmerkingen:

  1. Hoi Elly,ik miste jou en je mooie creaties al in blogland.Ik zei al tegen Danoesja,zou ze niets meer kunnen vinden in haar mooie hobbykamer,LOL,hihi.Ben benieuwd waar je ons allemaal mee gaat verrassen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed om te lezen dat er meer mensen nog niet barsten van de inspiratie voor het maken van kaarten Elly! Langzaam komen we weer op gang, we wachten af waar je ons weer mee gaat verrassen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Elly. I am glad that you are already. I already can not wait for your new work.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi elly
    dat word weer extra genieten voor jou met al die prachtige mallen!!!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn schitterende mallen, ik ben benieuwd
    wat je ermee gaat maken, hopelijk komt je
    inspiratie snel weer helemaal terug, want je
    maakt zulke mooie kaarten ☺

    Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
    Lieve grtjsss Erica xox
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey your back! missed you :)
    looking forward to see what you make.
    Love, Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. so glad you're back. Can't wait to see what you do with all those lovely Spellbinders
    jx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.