dinsdag 26 maart 2013

Veel Liefs

Hoi meiden, 

Voor vandaag: Veel Liefs ( van Different Colors) in zalm en wit fluweelkarton. Ik heb hierbij voor in het midden, de Spellbinders Opulent Ovals gebruikt. Ik heb ze uigestanst, en vervolgens weer teruggeplaatst, zodat je door de uitgestansde randen, het zalm fluweelkarton wat erachter zit, kan zien. Daarin heb ik twee keer de Memorybox Bella Bouquet geplakt. In wit uitgestanst , maar ook nog een keer in zalm , daar heb ik alleen de bloemen van gebruikt om die vervolgens op de witte bloemen te plakken. In de hoeken zitten de Noor!Design hoeken 6002/0135 en in de andere hoeken, de Memorybox Kaleidoscope Butterfly.

groetjes, 
Elly

3 opmerkingen:

  1. Ciao Elly...
    So beautiful and so delicate...
    soon Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja Elly, Al ben ik een hele andere weg ingeslagen met mijn kaarten maken toch blijf ik jouw stijl super vinden. Heb het weleens geprobeerd in een kleur, maar dat ging me niet goed af. Hij is mooi geworden hoor. Ik hou van zalm!! :-)
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer prachtig mooi Elly.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.