zaterdag 12 januari 2013

Dagje Doe@ding ...

Hoi meiden, 

Vandaag was ik gezellig bij Doe@ding, om mee te vieren dat de winkel al weer 6 jaar bestaat. Het was beredruk en heel gezellig! Heb weer een hoop 'oude bekenden' gezien en gesproken, én.....kijk even op de foto hierboven.....dit is mijn "buit" van vandaag hahaha. Ik ben weer helemaal happy, en kan niet wachten om heerlijk aan de slag te gaan met al deze gave nieuwe Memorybox mallen!!!
Wat ook nog super leuk was; ik stond gezellig te kletsen met een klant, Lenie, en die kocht o.a een nieuwe Marianne Design set Branch and Flowers. Zij vond de bloemen van het set zo leuk, en ik zei; ik val juist op dat takje. En wat nu zo leuk was... toen ze had afgerekend, vroeg ze een schaar, knipte het takje van de set, en gaf dat aan mij. Hoe lief is dat nou toch weer!? Lenie, nogmaals hartstikke bedankt!!!!


groetjes, 
Elly

9 opmerkingen:

  1. Wauw, dat is een hele voorraad. Daar zullen weer prachtige kaarten mee gemaakt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Elly, I can't wait to see what you create with all those beautiful new dies! I think your day was very fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt zeker een flinke "buit" mee naar huis genomen :)
    Wij (Joke en ikkes) ook hoor, heeeeeerlijk geshopt!!
    Jammer dat we elkaar niet gezien hebben!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het was zeker erg gezellig en heerlijk druk.
    Ook naderhand.haha
    Ik ben erg benieuwd wat je weer voor moois gaat maken met je nieuwe hebbedingetjes.

    xx Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zo dat zijn er aardig wat zeg, jammer ik was verhinderd, ga er Woensdag heen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gaat nogal! Wat een boel nieuwe mallen heb jij gekocht zeg! Ben wel benieuwd wat je er van gaat maken! Ik kan nog best een beetje inspiratie gebruiken hoor!
    Fijne zondag verder.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je toch weer in een heerlijk ""snoepwinkeltje"" geweest
    Wat een mooie mallen
    Ben benieuwd naar je mooie creatie''s hiermee

    Helaas heb ik geen blog en kan dus niet mee doen aan het extraatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elly!

    De mallen zijn weer prachtig! Ik weet zeker dat je er weer geweldige karten mee gaat maken. Ik vond het super gezellig weer even met je te kletsen!

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ależ imponująca kolekcja:)) Bardzo lubię te wykrojniki - na razie są niezawodne:))

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.