donderdag 6 september 2012

De allerrrr nieuwste Spellbinders zijn binnen!!



 Hoera!! Ik ben weer helemaal happy!!....Waarom??? Nou, Doe@ding heeft de allerrrrr- nieuwste Spellbinders binnen , en gaaf dat ze weer zijn!!  Ik ga er lekker z.s.m. mee aan de slag, want op 28 en 29 september zijn er weer de Demodagen van Doe@ding  in Hotel Atlas in Spijkenisse, en daar hoop ik jullie weer leuke dingetjes te kunnen laten zien, gemaakt met deze allernieuwste nesties. Maar zolang hoeven jullie niet te wachten hoor :-)  ik zou zeggen , ga ook even kijken HIER, en zie voor jezelf dat ik niks teveel heb gezegd , en dat ze stuk voor stuk weer adembenemend mooi zijn !! 
Tip; niet te lang wachten met bestellen hoor, want ze vliegen de (web-)winkel al uit ( heb er gelukkig nog een paar kunnen reserveren :-)) Pfft, want het zou een mega ramp zijn als ik er naast greep hihi, ik zit er nl. al ruim twee maanden met grote smart op te wachten! :-)

groetjes, Elly

7 opmerkingen:

  1. Nou Elly je hebt me wel lekker gemaakt,heb ze maar gelijk besteld..............

    groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly, je hebt die ook echt nog nodig. Maar ze zijn wel verleidelijk, ga er maar lekker mee aan de slag. Ik krijg ze deze week binnen, hoera!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yes....joepie......ik hoop de mijne ook binnen een paar dagen te hebben. Kijk er echt naar uit.

    Veel plezier ermee hoor,
    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOO en ze zijn LEUKKKKKK ik heb er meer op mijn wensen lijstje staan, maar de eerste bestelling is gedaan!!! Ooo ik ben net zo blij als jij wat idioot he dat je hier zo happy mee kan zijn!!hahahahah

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was al aan het zoeken tijdens de beurs maar moest geduld hebben
    Is toch een super mooi model
    Veel pleier ermee Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Elly,
    deze spellbinders mal heb ik ook gekocht, echter heb ik een probleem ermee.
    Ik krijg het papier niet heel eruit, maakt niet uit of het dik of dun papier is, heb het ook al met bakpapier geprobeerd.
    Hoe lukt ie bij jou?
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.