donderdag 5 januari 2012

Speciaal voor jou

Hoi meiden,

Een kaart in creme en craft deze keer.
Ik heb een langwerpige craft kaart gebruikt met daarop een stuk creme cardstock gerild op 3 mm aan alle zijden. Onderaan een mooie border van Spellbinders Parisian Accents geplakt. In het midden een stempel van Different Colors met een frame eromheen van de Spellbinders Lacy Ovals. De swirls links en rechts zijn van de Spellbinders Ornate Artisan Tags and Accents , de bloemen zijn van Crealies CL Cf 21. De vogeltjes en de klimop zijn van Marianne Design.

groetjes,
Elly

36 opmerkingen:

  1. Wat een superrr kaart weer Elly , die border is gaaf zeg !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is weer een superkaart. een lust om naar te kijken. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooooo wat een gave creatie Elly.
    Ik vind dat jij daar zooooo goed in bent hé, met spellbinders, dies en ponsen met elkaar combineren. Super!!!!!!!!

    Oooooo die border, wauw die is wel heel gaaf!!!!!

    Groetjes hilda

    PS Ik heb ook ff na je andere creaties gekeken, pfffffff kwijlen hoor!!!! Heel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende combinatie Elly, een perfect exemplaar!
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is tie mooi elly
    en die kleurcombi
    schitterend

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja wat zal ik zeggen.......
    Zoals altijd maar weer ,prachtig!!!

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal geweldig, Elly,

    kan zo van genieten....schitterend 2012...en dat we maar heerlijk mogen genieten he;o))))

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwwww Elly,Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer prachtig mooi ELLY.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous! I love brown and creme combo, looks very elegant :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. echt weer geweldig, ik heb hem wel 5 x bekeken van dichtbij, hoe knap kan jij dit zeg, echt top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoewel ik dat licht en donker niet zo heel erg gewend ben van je vind ik dit toch wel een héél mooi kaartje!!! De vorm is ook weer eens iets anders en de vogeltjes....och wat lief....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is weer heel erg mooi, fijntjes zoals jij alles hebt gecombineerd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is weer schitterend, zoals al jouw kaarten!!!!
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Elly,
    ik reageer alleen op deze kaart,
    ik heb je creaties allemaal bewonderd,
    zo mooi allemaal weer,
    die verhuiskaart zo prachtig...
    deze bovenstaande kaart vind ik heel mooi!
    Ik ben weer geinspireerd!
    Dank je wel!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een beauty weer, dinnie! Heel mooi, die kleurencombi.
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig, prachtig, prachtig!!!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het word een beetje saai maar ik vind deze ook echt weer schitterend.Heb er geen andere woorden voor. De kleuren zijn zo mooi bij elkaar.
    groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi elly
    kaart voor jou,nou dank je wel wat een mazzel dat ik zoiets mooi's krijgt,ha,ha
    ja dat stond er boven:-))
    maar het is een prachtige kaart geworden,super!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer prachtig Elly
    ik wens je alle goeds voor het nieuwe jaar en dat we weer veel mogen genieten van alle moois

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Elly,

    Voor de verandering IK VIND DEZE OOK WEER HEEEEEL MOOI.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi El,wat een geweldig mooi kaart is dit,
    De kleuren combinatie is schitterend!!
    En hoe je het altijd voor elkaar krijgt is mij een raadsel.
    En dan weet je altijd nog welke nestabilities die je gebruikt heb dat vind ik op zich al heel knap.
    Nu scheelt het dat je niet zo heel veel van die dingen hebt hé (lol)
    En er komt weer heeeel veeeel moois aan als.
    Heb je Marianne D algezien van februari en maart.
    Doei doei Jans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow, wat een schitterende kaart. Mooie kleuren ook. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Another beauty! Love how you used the dies to accent. Very pretty flowers too!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel erg mooi dat bruin met ecru!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi weer, Elly!! Prachtige LO. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Moooooi Elly , geweldige combi van mallen weer. De border heb ik ook , maar nog nooit gebruikt (schaam) Ga ik snel wat aan doen hoor.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Another gorgeous card Elly. I love the color combination.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Stunning Work.. Absolutely Gorgeous!!.. Love the color combination.. The "lace" is Beautiful... And those little birds are Lovely!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Elly,

    Wat ziet hij er weer mooi uit zeg vooral die warme kleuren bij elkaar schitterend.

    Gr Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een prachtige kaart Elly en de kleuren vind ik prachtig bij elkaar!
    Je vorige posten zijn ook allemaal weer waanzinnig leuk en mooi!!
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hoi!!

    echt, hij is weer schitterend Elly!!!
    supermooi!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw, super mooi weer, die border is ook heel mooi. Ik ben blij dat ik in februari weer naar Holland kom, dan kan ik ook weer mooie dingen gaan kopen. Hier vindt je echt haast niks.
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.