zondag 8 januari 2012

Kado doosjes

Hoi meiden,

Op verzoek van een vriendin van mijn schoonmoeder, heb ik deze twee kado doosjes gemaakt. Voor de roze heb ik de Martha Stewart rand-en hoekponsen French Scroll gebruikt. Bovenop één van de Spellbinders Fancy Tags Two. Daarop een bloem van Crealies , de CL CF 21, en twee Creatable vlinders van Marianne Design, en in de hoekjes wat parels.
Voor de groene heb ik de Martha Stewart rand-en hoek ponsen Vintage Floral gebruikt. Daarop één van de Spellbinders Fancy Tags Three. Daar weer bovenop de Crealiesbloem CL CF 18, hier ook de Creatable vlinders en in de hoekjes wat parels.

groetjes, Elly

41 opmerkingen:

  1. leuke doosjes elly
    je hebt genoeg inspiratie haha
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal ze blij zijn, de vriendin van je moeder...maar natuurlijk ook degene die ze krijgen ;-)
    Ze zijn weer geweldig hoor!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende doosjes! Zó mooi versierd en fantastisch om te krijgen...

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh, Ellie, your boxes are soooo beautiful. Well done.

    Have a nice Sunday

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo meid,

    Ze zijn alle twee weer super mooi Elly.
    Helemaal top.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi elly
    hier ben ik weer
    leuke reaktie haha ik moet morgen echt even naar marlous maar ik moet alleen maar een paar bedeltjes voor op een kaart
    ik neem mijn mannetje mee
    en laat hem opletten dat ik niet meer koop
    haha hij vind ook alles mooi
    maar ik probeer echt mij aan mijn woord te houden groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er schitterend uit mooie randen prachtig geheel
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is weer prachtig mooi werk Elly
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig zijn deze doosjes geworden, wat heb jij toch altijd leuke ideeën.
    Fijne week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhh...wat prachtig weer!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die zijn ook weer supermooi geworden Elly,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. allebei vind ik ze weer prachtig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beautys weer. Het is telkens een genot om je blog te bezoeken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schitterende doosjes grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi elly
    heb je soms ergens zo mooi doosje staan waar je steeds je prachtige ideetjes uithaalt?
    wat zijn dit weer twee schoonheden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowwww Elly dit zijn prachtige doosjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige doosjes heb je gemaakt, Elly!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooie doosjes Elly, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee super mooie, hele chique doosjes Elly. Prachtig gemaakt met super mooie mallen en in hele mooie kleuren! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wow wat zien ze er weer geweldig mooi uit Elly!!
    Ga je zaterdag nog naar Marlous?????


    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wooooow so wonderful boxes
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohh wat zijn ze beiden weer mooi zeg!!
    Heel leuk gemaakt.

    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie doosjes, Elly.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het zijn weer prachtige creaties, Elly!

    groetjesss, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weer super leuke doosjes Elly
    Groetjes,
    Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Really love to see your work Elly. These boxes are gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ah wat mooi en fijntjes weer Elly! Ik hou hier ook zo van! Groetjes van Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige doosjes Elly!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind ze allebij poepiesjiek Elly.
    Supers.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige creaties Elly!
    Ik heb heel wat moois gemist de afgelopen weken, wat een super creaties allemaal. Je post van 16 dec. springt er voor mij helemaal uit! Echt geweldig vind ik die!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve Elly,

    Wat zijn deze doosjes toch weer helemaal super schattig.
    Geweldig zoals jij het allemaal kan maken..

    Elly...ik zal de komende tijd effies minder tijd hebben om te reageren op je mooie creaties, daar ik het zo druk heb met mijn boek.en andere dingen...
    Maar zodra ik weer meer tijd heb,kom ik weer graag bij je op bezoek hoor.

    Dag meis..wens je liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ohhhhhh wat mooi weer zeg
    leuk die doosjes hoor
    echt schattig

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Eindeloos zoals altijd en Elly....je uitleg blijft te gek!!!!

    Warme groetjes,
    Aniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige K-doosjes Elly. Errug chique! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  35. o, wat een ontzettend mooie doosjes!!!
    Die bloem van crealies vind ik erg mooi, terwijl ik de stans op zich niet zo vind. Maar nu in het echt wel!!

    bedankt voor je bezoekje bij mij!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi die Elly, Ben eerst je doosjes gaan uit vergroten. Wat zijn ze leuk!! Zoiets nog niet eerder gezien. Heel lief en strak. Idee om na te maken.Die bloem is ook geweldig. Heb ik zelf ook liggen, maar nog niet gebruikt. Gezellige groetjes maar weer Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hey die Elly,

    Wat een gave doosjes heb je gefreubeld zeg. Superrr zijn ze. Ook zag ik dat je een enorm aantal volgers erbij hebt gekregen. Wat leuk! maar je verdient het want je creaties zijn keileuk.

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.