zaterdag 14 januari 2012


Hoi meiden,

Hier weer eens een "anders dan anders" kaartje ( voor mijn doen althans). Ik vind kraft tegenwoordig ook heel mooi, en in combi met Pion papier vind ik dit toch wel een gaaf resultaat geven. Voor deze kaart heb ik gebruikt: voor de rand, de MS rand-en hoekponsen Poinsetta( maar die hoeft niet perse voor kerstkaarten gebruikt te worden vind ik) , voor de hoeken "oude" Nellie Snellen Double Die hoekjes , daarop Nellie Snellen bloemetjes. De vlinders zijn van Cheery Lynn (butterflies mini) en de kleine vlindertjes zijn van een Tonic ponsje. De roos is ook weer iets nieuws, van Leane Creatief, de Lea-bilities. Al met al best een geslaagde kaart vind ik :-), en jullie?

groetjes, Elly

28 opmerkingen:

  1. Tis zeker een geslaagde kaart geworden! Die kleurencombinatie is inderdaad echt wel heel gaaf

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart Elly!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige papier/kleurcombinatie.
    Heel mooi gedaan. De roos is prachtig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net wat je zegt anders dan anders.
    Maar daarom zeker niet minder mooi.
    Geslaagde kaart,erg mooi.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd als ik jouw kaarten aanklik zeg ik hardop....ooooooooooooooohhhhhhhhh wat mooi weer.Wát je ook maakt het is altijd zo fijntjes en chique, geweldig!!!!!!
    Fijn weekend en groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een prachtig mooie kaart Elly
    Echt schitterend mooi.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer beeldschoon, de kleurencombinatie doet het heel goed! Maar als ik toch iets mag opmerken: de druppels heb je iets te symmetrisch verdeeld, dat is onnatuurlijk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt HELEMAAL gelijk Ank!! Maar toen ik het in de gaten had, was het al te laat ;-( en kon het er niet meer af.
      Volgende keer beter dan maar :-)

      groetjes, Elly

      Verwijderen
  8. I adore this card Elly!!
    Beautiful design and colours.
    Wonderful card!!
    Love, Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Elly weer een prachtige creatie, en mooi met het kraftpapier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is zeker een mooie combinatie dat kraft met het Pionpapier. Ikzelf heb het nog niet dat papier maar dat zal ongetwijfeld komen als ik het ergens tegenkomt :-) Groetjes en fijn weekend, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. idd anders, maar ook weer mooi hoor, maar mij spreekt meer de vorige kaart aan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Iets anders maar zeker even mooi. gaaaf gedaan en de kleuren zijn perfekt. Dit kraftpapier en kleuren zijn echt ook jouw ding. Horen gewoon bij je.
    Fijne weekend en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw, wat mooi, je hebt het papier en kraft heel mooi gecombineerd, ik heb de roos ook, vind hem geweldig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je weer schitterende kaarten gemaakt Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Idd een beetje anders maar wel weer héél erg mooi!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zeer geslaagd Elly en inderdaad een mooie kleurencombinatie, had ik nooit opgekomen, top!
    Heel mooi gemaakt!

    Liefs en fijn weekend,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhh, en meteen alweer met alle nieuwe spullies aan de slag geweest....mooi hoor!

    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Elly,
    he he ik kan gelukkig weer reageren,
    dankzij google chrome lukt het nu wel...
    gisteren wilde het niet,
    maar ik wilde je even vertellen hoe mooi ik je creaties weer vind,
    even een vraagje, ik kom de term craftpapier nogal eens tegen wat is dat nu precies en waar kun je dit kopen?
    b.v.d. lieve groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Elly,
    Anders dan anders is anders wel heel erg MOOI met dat MOOIE pionpapier.
    Alvast een hele fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi Elly, het is eens iets anders dan je andere styl maar even mooi Prachtig.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is Schitterend!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi kaartje weer Elly,!
      Bedankt voor je mooie kaart.
      Groetjes,Wilga

      Verwijderen
  22. Een super mooie kaart! Aparte combi van het Pion en kraft maar wel super mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Yes Elly this is another gorgeous card. You always know how to arrange the die cuts to create something beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fantastisch mooi je kaart, ook die kleuren vindt ik mooi. Liefs juanita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Elly, het lukt me eindelijk weer eens een berichtje te plaatsen, na veel goede adviezen van onze medeblogsters. Je bent de laatste tijd weer goed bezig geweest zeg, prachtige creaties heb je weer gemaakt.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.