donderdag 6 oktober 2011

Demo nr 5 en 6 : kerst hangers.


Vandaag laat ik de kersthangers zien. De bovenste heb ik gemaakt met de Spellbinders Ironwork Motifs, en de onderste met de Spellbinders Picot Edge Circles. Je maakt ze zo: vouw de stansjes allemaal dubbel ( ik heb er hier 7 gebruikt, maar voor een nog mooier resultaat zou ik er volgende keer wat meer gebruiken) plak ze met de helft van de ene op de helft van de volgende ( zo krijg je uiteindelijk een plat stapeltje) , als ze allemaal op elkaar zitten, plak je een stukje dubbelzijdig tape langs de gladde rand, daar kun je dan je lintje tegenaan plakken, en vervolgens plak je de laatste twee losse helften op elkaar, en je hebt een gave kerstbal/ster. (Op de onderste heb ik allemaal witte sneeuwvlok stickertjes geplakt, maar die zie je helaas niet op de foto) Ik vond het heel leuk om te doen en het geeft een heel leuk resultaat. Als je er even voor gaat zitten, hang je met de kerst je hele boom vol met zelfgemaakte enkele kerststerren en kerstballen ;-) (en er zijn natuurlijk nog vele andere vormen nesties die je hiervoor kan gebruiken) Voor degenen die dat willen gaan doen....ik zou er graag een foto van willen zien, dus stuur me tegen die tijd gerust een berichtje als ik op je blog naar je zelf gepimpte kerstboom kan komen kijken ;-). En zo zie je maar weer, dat je niet persé kerst Nestabilities nodig hebt om iets kerstachtigs te maken, en andersom ook niet (zie HIER )

groetjes, en tot morgen
Elly

21 opmerkingen:

  1. Super idee en prachtig uitgevoerd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig gemaakt Elly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer prachtig uit Elly.
    Echt schitterend mooi.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super creaties!
    Vooral de sterren....wat zijn die mooi!
    Met de kerst ben ik weg maar dan maak ik ze voorin de hotelkamer :)
    Bedankt voor de uitleg!!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super zijn ze Elly. Wat jij kunt maken met je stansen is echt super. Vind ze eindeloos mooi deze kerst hangers.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super !! Ik heb ze vorigjaar met de fleur de lis stans gemaakt dat geeft ook een geweldig effect..OO die met de ironworks ga ik ook doen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whow wat een gaaf idee, schitterend zijn ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw Elly wat mooi, dank je wel voor je uitleg, ik ga het zeker ook eens doen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly,

    Dit is zeker heel decoratief, hoe verzin je het! Echt heel leuk! Ik heb nog eens een ander vraagje, hoe maak jij in je foto zo een mooi kadertje? Of is dat een fotoverwerkingsprogramma? Telkens als ik ze zie dan vind ik dat zo schattig!

    Fijne dag verder.

    gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love them Elly!!
    Mega pretty and so clever.
    They are beautiful.
    Love, Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer helemaal top om te zien El ... alhoewel in het echie zien ze er nog beter uit!! Ja, kan bijna niet, maar toch is het zo.

    Heerlijke stijl.
    Liefs van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi elly
    een erg leuk en mooi idee en zeker het proberen waard:-))
    die van jou zijn tenslotte super mooi
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Elly

    Je hebt hele leuke dingen gemaakt de afgelopen tid.
    Echt super leuk.
    Nog bedankt voor je berichtje op mijn blog.
    Groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super idee, heel mooi zien de hangers eruit!
    Bedankt nog voor je lieve berichtje op m'n blog!
    Liefs
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie hangers, Elly!
    Geweldig gemaakt.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eindeloos mooi he Elly, en ook ik had vorig jaar de kerstballen van spellbinders in mijn boom op deze manier....eindeloos succes. Keek even naar een foto maar helaas, die heb ik schijnbaar niet gemaakt...maar om ze te maken, helemaal leuk....en de herfstvakantie komt er weer aan he,....heel veel plezier hoor.

    Heb genoten bij je....beeldschoon allemaal.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel gaaf, vind ze allemaal super!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat super leuk idee. En het is nog eens heel mooi en decoratief ook. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.