zondag 18 september 2011

Doe@ding Demo Dagen.


Op vrijdag 30 september en zaterdag 1 oktober zijn er weer de super gezellige demodagen van Doe@ding in hotel Atlas in Spijkenisse!! Een echte aanrader !! Ik ga er zelf al een paar jaar samen met mijn vriendin Jeannette heen, en dan genieten we enorm!! Zo'n dag is echt een feestje voor iedereen die van kaartjes ( en andere creatieve dingen) maken houdt. Je moet er echt een keer geweest zijn. Dus ik zou zeggen....pak je agenda, en maak 1 van die dagen (of allebei, dat kan natuurlijk ook) vrij voor een heerlijk dagje kijken, workshoppen en (uiteraard) kopen ;-)

Deze keer mag ikzelf , op zaterdag 1 oktober, ook een demo geven met de allernieuwste Spellbinders, en ik zou het hartstikke leuk vinden om velen van jullie daar te mogen ontmoeten!! Dus als je zin hebt... ..... tot ziens op zaterdag 1 oktober in Hotel Atlas!
******
...oh ja....mochten jullie me dus een tijdje missen hier op mijn blog, dan weten jullie dat ik hard aan het werk ben om mooie voorbeeldjes te maken om op 1 oktober aan jullie te showen ;-). Na 1 oktober zal ik ze ( voor degenen die niet kunnen komen en het toch allemaal graag willen zien) hier op mijn blog zetten.

groetjes, Elly

18 opmerkingen:

  1. Hoi Elly,
    Het stond al in mijn agenda.
    Ik zal zeker effe bij je langs komen, gezellig.
    Groet Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lijkt het me leuk om zo'n dag mee te mogen draaien. Ik kan me wel voorstellen dat ze jou gevraagd hebben om de nieuwste mallen uit te proberen. Maar succes met alle voorbereidingen en misschien kom ik eens kijken.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elly, ik kan niet bij de demo zijn, maar kwam via doe@ding wel op jouw blog terecht..enne ik snap dat ze jouw vragen voor de spelbinders mallen. Je maakt hele mooie creaties, ben gelijk volger geworden.
    Groetjes en succes met de voorbereidingen.
    Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi elly
    nou ik ben er hoor
    marlous is bijna mijn buurvrouw

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk voor je Elly!!!
    Jammergenoeg kan ik niet komen, maar Gerda kijkt wel met 2 paar ogen!
    Veel creatief plezier.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Это моя мечта, увидеть ваши открытки в реале!
    Очень жаль, что это невозможно-( С нетерпением буду ждать ваши новые работы в блоге)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat jammer, ik ga uitgerekend vrijdag......had je creaties graag eens in het echt gezien, veel plezier met de demo Elly!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je dat gaat doen, helaas is het veel te ver weg voor mij anders was ik zeker gekomen. Ik zie uit naar het moment dat je alles op je blog laat zien. Succes met alles!

    groetjesv an Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan er helaas niet bij zijn, maar zou graag willen Elly.
    Ik wens je dan ook enorm veel plezier en veel succes met je demo. Dat zal je zeker lukken, ben ik van overtuigd.
    Kijk uit naar je werken.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We will miss you here on your blog but have fun at the demo and I hope it all goes well. Your cards are always a gorgeous work of art!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik las op het blog van Doeading dat jij er ook bent deze keer. Wat superleuk joh!!
    Ik ben wel van plan om te gaan maar weet nog niet welke dag.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Elly,
    wat leuk dat je op de beurs mag staan om een demo te geven!
    Nogmaals veel succes,
    ik zal niet kunnen komen i.v.m. werk,
    maar genieten van je nieuwe creaties zal ik naderhand zeker doen!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Elly

    leuk dat je bij Marloes demo mag geven kom zeker even kijken en vind het ook leuk dat je op mijn blogje bent geweest ik ben bij jou volger geworden vind de kaarten super gaaf

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heey meisie,

    Wat leuk dat je ook op deze beurs een demo gaat geven...superleuk want dan denk ik dat je veel mensen zult laten genieten van jouw crativiteit.
    En wat zullen de mensen verbaasd staan van je lijntje,ik kan niet wachten om je weer een keertje in het echie te mogen zien!
    Lieverd wens je heel veel plezier met de voorbereidingen..en alvast hierbij veel succes gewenst...

    Ohh...ja ik wil nog even iets zeggen over je kaartje op je vorige post...BEELDSCHOON!!
    Helemaal toppie!!

    Liefs van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaarten maak je zeg! Ik kom zeker even bij je kijken 1-10...

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat superrrrr leuk een demo geven , dat het een succes wordt weet ik wel zeker...veel plezier hoor !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Elly wat leuk dat je er ook bij bent gaaf zeg zie je vrijdag en zaterdag heb er ook reuze zin in.

    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reacties!!
groetjes,
Elly

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.